מבשלים בטעם

מכינים. טועמים. מגישים

בעלות קייטרינג? כך תדעו כמה כסף להשקיע בקידום אורגני

קידום אורגני לקייטרינג

אם גם אתם מנהלות שירותי קייטרינג או שירותי הסעדה ומזון מסוגים שונים, אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם עד כמה התחרות בתחום היא משמעותית, וכמה גודל הצורך בקידום ושיווק איכותי מהשלב הראשון, וגם בהמשך כאשר העסק גדל ומתפתח. כמובן שעסק מהסוג הזה הוא בדרך כלל זה הנעזר באתר אינטרנט שימושי להציג את המידע ואפילו למכור דרכו חבילות מוצרים ושירותים, ומתוך כך נראה כי מדובר על סוג עסקים שבהחלט עונים להגדרה של עסקים שירוויחו לא מעט מקידום אורגני איכותי. אם אתן לא ממש יודעות כמה כסף צריך להשקיע בשירותים כאלו, ואולי אפילו לא מבינות עד הסוף בכלל במה מדובר, אנו רוצים לעשות לכן סדר בדברים ולהסביר בדיוק מה זה אומר וכמה זה אמור לעלות.

מה זה בכלל קידום אורגני?

קודם כל בואו ננסה להבין בכלל על מדובר. האם יצא לכן לחשוב אי פעם, מדוע כאשר אנחנו מקישים ביטוי כלשהו לחיפוש בגוגל, אתרים מסוימים קופצים ומופיעים באופן קבוע בראש העמוד, בעוד אתרים אחרים נקברים בעמודים הבאים שאף אחד כמעט ולא מגיע אליהם? ובכן, זוהי למעשה תוצאה של קידום אורגני איכותי. קידום אורגני טוב כולל בתוכו מספר פעולות שונות שהופכות את האתר שלכן לכזה שגוגל יזהה כיעיל ורלוונטי לגולשים, ועל כן היא תרצה לשים אותו במיקום גבוהה וטוב. פעולות כמו אופטימיזציה לאתר ושדרוג חווית משתמש, כתיבה ועדכון של תכנים רלוונטיים לפי מילות מפתח, יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים איכותיים ועוד – כל אלו יעזרו עם הזמן לקדם את האתר שלכן אל ראש תוצאות החיפוש. כמובן שמדובר על תורה שלמה ותחום ידע מקצועי שמחייב היכרות וניסיון, ועל כן  חשוב לפנות לייעוץ ולקבלת הצעות מחיר מותאמות ל-SEO. אנו ממליצים החום להיעזר במומחים של חברת ריגו, אחת החברות הוותיקות והטובות בישראל בתחום הקידום האורגני.

איך נקבע המחיר?

זה לא יהיה נכון לזרוק כאן מספרים ברורים, שכן התקציב שמתאים לכל עסק הוא משתנה, אבל כן חשוב להבין מהם הפרמטרים המרכזיים שקובעים בסופו של דבר את עלות הקידום:

תחרותיות בתחום: אין ספק שזהו פרמטר חשוב במיוחד. ככל שמדובר על תחום תחרותי יותר, כזה שיש לו יותר חיפושים וגם יותר אפשרויות, כך יהיה מאתגר יותר לקדם את האתר לראש תוצאות החיפוש.

גודל האתר: מן הסתם, אתר גדול יותר הוא כזה הדורש תחזוקה משמעותית יותר. חלק מכריע בקידום אורגני הוא אופטימיזציה, התאמה של האתר לפי הכללים של אתר גוגל ושיפור חווית משתמש. אתר גדול ומורכב יותר יצריך עבודה מדוקדקת יותר.

ותק, ניסיון ותשתית: חברות קידום גדולות יותר הן בעלות ידע נרחב יותר, מכירות לפנים את האתגרים וכיצד נעשה קידום איכותי, ובדרך כלל גם מחזיקות בתשתית טובה יותר של אתרים, קישורים ומערכות קידום.

תוכן וקישורים: זהו בהחלט חלק חשוב בקידום האורגני. זכרו תמיד שתוכן איכותי באמת עולה יותר, וכך גם קישורים טובים שבאמת יעשו שינוי מבחינת הסימון של גוגל.

תהליך סבלני לטווח הרחוק

חשוב לשים לב כי בניגוד לאמצעי שיווק דיגיטלי אחרים, כאן אנחנו מדברים על תהליך ארוך טווח ואת התוצאות לפעמים לוקח זמן לראות, ועל כן הוא מתאים בעיקר לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ופחות לעובדים עצמאיים ONE MAN SHOW. עם הזמן, קידום אורגני איכותי ויעיל באמת, כזה הנשען על ניסיון וידע, בהחלט יוכל להקפיץ את העסק שלכן קדימה, מה שיבוא לידי ביטוי בצמיחה וגדילה של הרווחים, אז אל תתפשרו בנושא. בהצלחה!

נגישות