בתי ספר לבישול ואפייה? אתם חייבים נתב שיחות!

נתב שיחות

בתי ספר לבישול ואפייה, הם מסוג בתי הספר המקצועיים שתמיד מבוקשים. בשוק מוצעים לא מעט קורסים והכשרות, אבל אין הרבה דברים חיוניים בחיים, כמו אוכל! שירותי בישול ואפייה, נמצאים בבסיס השירותים בנושא זה. מחד, מדובר במקצועות שנדרשים בכל הארץ ובהתמדה. מאידך, ישנה הרוח היזמית הישראלית, שבעקבותיה רבים יוזמים עסקים חדשים בתחום המזון. אם אתם בית ספר לבישול ואפייה, כמה אנשים מתקשרים אליכם ביום ממוצע? האם הטיפול בכך יעיל מספיק? זו היא נקודה קריטית ועוד מעט נסביר מדוע. כמו כן – מה זה נתב שיחות דינאמי? ומה היא חשיבותו הרבה עבורכם?

שיחות נכנסות – ניהול אוטומטי וחכם

בעסקים יש אינטראקציה רבה עם גורמי חוץ שונים, אם זה ספקים, שותפים או כמובן לקוחות. חלק חשוב בכך, מהווה האינטראקציה עם לקוחות פוטנציאליים. ברמה הטכנית, לא מעט מאינטראקציה זו, מתבצעת באמצעות הטלפון. אלא שמתן מענה טוב לכך, דורש כוח אדם. וככל שיש יותר שיחות נכנסות, כך האתגר גובר. בעזרת שירות המאפשר לנהל את שיחות הלקוחות בקלות ובנוחות, אתם עשויים לפתור אתגר זה. יותר מכך – לפתרון עליו אנחנו מדברים, יש מגוון יתרונות נוספים. מדובר על נתב שיחות דינאמי או IVR (Interactive Voice Response). בתמצית, נציין כי זהו שרות ענן, אשר מנהל באופן ממוחשב ו"חכם" את השיחות הנכנסות אליכם לעסק.

תכונות מרכזיות

המערכת עונה בעצמה למתקשרים לעסק. היא משמיעה להם הודעות לפי בחירתכם. מבחינת ניתוב שיחות, היא יכולה להשמיע תפריט שלוחות, כך שהמתקשר יוכל לבחור אחת בלחיצה על מקשי הטלפון שלו. בצורה כזו, היא מסייעת ללקוח לנתב עצמו לבד, למחלקה או לשלוחה שמתאימה לו. המערכת יכולה גם לנתב לשלוחה פנויה מתוך כמה שלוחות או לנתב אוטומטית לפי זהות המתקשר.

מגוון יתרונות

ל-IVR מגוון יתרונות משמעותיים, בהם:

נוחות

הלקוח שמתקשר אליכם, יוכל לקבל תמיד מענה. זאת, אפילו בשעות שבהן העסק סגור. יכולת זו, כמובן נוחה גם עבור בעלי העסק, שוודאי מעוניינים לפנות לעצמם זמן ולא להיות עסוקים כל הזמן במענה לשיחות.

שימור והשגת לקוחות

שימוש חכם ב-IVR, תורם גם לשימור לקוחות קיימים וגם לייעול הטיפול בלידים.

חסכון במשאבים

אם אנשים מתעניינים לגבי הקורסים הקרובים שאתם מציעים למשל, במקום לענות שוב ושוב על מידע בסיסי כזה, תנו למערכת לענות! "למידע על הקורסים הקרובים שלנו, הקישו 5" וכדומה. כך אתם חוסכים בכוח אדם למענה לטלפונים ובזמן עבודה.

ניתוח מידע

המידע שנצבר במערכת לגבי פעילותה, יוכל לספק לכם תובנות עסקיות חשובות. למשל, לדעת כמה מהשיחות הנכנסות נותקו או באילו ימים ושעות ישנו היקף גדול במיוחד של מתעניינים בקורסים.

מה מוסיף הענן

IVR אשר מוצע כשרות ענן, מוסיף לכך כמה יתרונות מעולם הענן:

קלות יישום

אם תיכנסו לאתר של וויסנטר לרכישת השרות, תוכלו להתרשם מהפשטות של אופן זה לצריכת פתרונות מחשוב.

גמישות

היכולת להתחיל להשתמש בשרות, להפסיק, לשנות את אופי השימוש ועוד, בצורה גמישה לפי הצורך.

הוזלה

אחד היתרונות החשובים של שרותי ענן, הוא סיוע במגוון אופנים מבחינה כספית. מדובר במערכת ששוכרים, במקום לרכוש. משתמשים בה מרחוק, במקום להתקין בתוך העסק ולהשקיע סכומים לא מבוטלים בתחזוקה עצמית שלה. מודל השכירות גם מקל על תכנונים כספיים לעתיד.

תדמית

IVR שמיושם היטב, מסייע לשפר את תדמית העסק.

לסיכום

כדאי לכל בית ספק לבישול ואפייה להשתמש בטכנולוגיה זו. היא מהווה בשלב זה טכנולוגיה וותיקה ובשלה מאוד, מה גם שהיא מוצעת כאמור גם כשרות ענן.

נגישות