מבשלים בטעם

מכינים. טועמים. מגישים

שיווק למסעדות: האם ניתן להגדיל את כמות ההזמנות למסעדה?

ניהול של עסק מכל סוג שהוא זה אף לא דבר פשוט וטבעי. כדי להצליח צריך לשים לב לאלפי פרטים קטנים, לגייס עובדים איכותיים ולדאוג שהם יהיו מרוצים, להקפיד על תשלומים בזמן, למצוא באופן קבוע כיוונים חדשים להכנסה ובאופן כללי להיות תמיד עם היד על הדופק. וכשמדברים באופן ספציפי על עסקים שמאתגר לנהל, אין ספק שמסעדות מכל סוג שהוא זה האתגר הגדול ביותר. כלומר, כדי להצליח צריך לשמור על הזמן על מספר הזמנות מסוים של מקומות ישיבה במסעדה וכן מספר מסוים של טייק אווי ומשלוחים ורצוי גם לדאוג שהמספרים הללו יעלו עם הזמן. נשאלת השאלה, האם בכלל מדובר במשהו שהוא אפשרי? ובכן, אם נבחן מסביבנו את המסעדות שאנו מכירים, נראה כי יש כאלה שלא ממש מצליחות לאורך זמן ואחרות שנשארות בתודעה שלנו וגורפות הצלחה במשך שנים ארוכות. בלע מסעדה שמשכיל לעשות צעדים אקטיביים להגדלת הפעילות בהחלט יכול לשמור על עסק מצליח וזה הזמן לדבר על כמה דברים חשובים שעשויים לעזור בעניין הזה.

קידום אתרים

הדבר הראשון שווה לחשוב עליו לבעלי מסעדות הוא כל הנושא של קידום אתרים אורגני בגוגל. מה המשמעות של הדבר? ובכן, בואו נאמר לצורך ההדגמה שמדובר על פיצרייה בעיר חולון. כאשר אנשים שגרים בה או מגיעים אליה רוצים להזמין פיצה ומחפשים פיצה טובה, 90 אחוז מהם כנראה יתחילו בצעד של כניסה לגוגל והקלדה של ביטוי כמו "פיצה מומלצת חולון" או ביטויים קרובים ודומים. לרוב הם יבחרו באחת משלוש התוצאות הראשונות כאשר מרבית האנשים אף ילכו על התוצאה הראשונה. אז האם אפשר להגיע לתוצאות הללו? בהחלט, בעזרת קידום אורגני איכותי שכולל הזנת תכנים עם מילות מפתח, אופטימיזציה מתמדת לאתר וקישורים פנימיים וחיצוניים איכותיים.

ריענון התפריט

מסעדות שמיום הקמתן מציעות את אותו התפריט בדיוק הן כאלו שבסופו של דבר יהפכו למאוסות על הציבור ולא משנה עד כמה מדובר על אוכל טעים. כדי להגדיל את כמות ההזמנות חייבים לרענן את התפריט באופן תדיר, להכניס מנות ספיישל, להכריז על ימים של מטבחים מיוחדים ובעצם להפתיע את הסועדים. כאשר מנה חדשה ומעניינת מכה גלים השמועה עוברת מפה לאוזן וזה משהו שלגמרי יכול לעזור להגדיל את ההזדמנות.

מבצעים והטבות

אין מה לעשות – כולנו אוהבים מבצעים והטבות ובעיקר את התחושה שבאים לקראתנו ושאנו מיוחדים וזה נכון במיוחד לגבי הצרכן והסועד הישראלי. חשוב להעניק ללקוחות שלכם הטבות על בסיס קבוע, לאפשר להם כרטיס חבר עם צבירה של נקודות כולל מתנות ופינוקים טעימים בתאריכים מיוחדים כמו ימי הולדת וימי נישואין וחשוב לחשוף אותם באופן קבוע למבצעים נקודתיים שאתם מציעים.

שיווק למסעדות: האם ניתן להגדיל את כמות ההזמנות למסעדה?

שפרו את השירות שלכם

לבסוף, חשוב מאד לעבור על השירות שלכם ולבחון נקודות חשובות. באופן כללי, חשוב שתגייסו עובדים איכותיים וכוח אדם טוב. יכול להיות שמה שלא מאפשר את הצמיחה הוא תחושה של שירות לא טוב מספיק שחשים הלקוחות שלכם. בחנו את הנקודות הבאות:

  • תוך כמה זמן ניגשים לאורחים שמגיעים למסעדה ומושיבים אותם?
  • האם המלצרים דואגים לפנות את השולחנות בזמן?
  • תוך כמה זמן מגיעים משלוחים והאם יש שביעות רצון מצד הלקוחות לגביהם?
  • האם טענות של לקוחות לגבי אוכל שהוגש להם מקבלות מענה הולם בזמן?

בשורה התחתונה – מדובר בהחלט על משימה לא פשוטה. עם זאת, אם מקפידים לשים לב לדברים החשובים ולומדים איך לקדם את עצמינו בצורה טובה, בהנחה כמובן שמדובר על אוכל טוב וטעים, מסעדות יכולות בהחלט להגדיל את כמות ההזמנות.

נגישות